Monday, July 30, 2007

تنهايي

تنهايي

8 مرداد

تقديم به خودم و رفقا براي شباي تنهايي :

از محسن چاووشي حتما" گوش كنين اما زياد تو حال غمش نمونين ! .

.

.

... رفيق من سنگ صبور غمهاست ... بديدنم بيا كه خيلي تنهام ... هيشكي نمي فهمه چه حالي دارم .. چه دنياي رو به زوالي دارم .... مجنونم و دلزده از ليلي ها .. خيلي دلم گرفته از خيلي ها .. نمونده از جوونيام نشوني .. پير شدم ، پير تو اي جووني .. پير شدم ، پير تو اي جووني ...

تنهاي بي سنگ صبور ... خونه ي سرد و سوت و كور .. توي شبات ستاره نيست ...موندي و راه چاره نيست ... اگر چه هيچ كس نيومد... سري به تنهاييت نزد ... اما تو كوه درد باش ... طاقت بيار و مرد باش .....

اگر بياي همونجوري كه بودي ... كم ميارن حسودا از حسودي ... صداي سازم همه جا پر شده ... هر كي شنيده از خودش بي خوده ... اما خودم پر شدم از گلايه ... هيچي ازم نمونده بجز يه سايه .. سايه اي كه خاليه از عشق و اميد ... هميشه محتاجه به نور خورشيد ...

پ ن 1 : اتفاق خاص جديدي نبافتاده ... جز سهميه بندي بنزين و بعدش نان و قبل از همه اينها آزادي از سالها پيش ... وهوايي كه هر روز كمتر مي شود... اونا همه چيزمونو گرفتن .. آزادي .. نفس و عشق .. حتي اعتقادات مونو ... اونا موفق بودن بهشون تبريك مي گم ... و به مردمم تسليت...

از رعيت شهي كه مايه ربود ... بن ديوار كند و بام اندود

.

پ ن 2 : به اين وب بلاگ با حال سر بزنيد جوجو

پ ن 3 -: عروس بهشت:
تو را در خواب های ندیده ام ، خواب خواهم دید
و این خیال این روزهای من است.
مرا چه کسی قناعت آموخت
که به خیالی این چنین قانع باشم؟ http://bahone.blogfa.com

2 comments:

Anonymous said...

اونا همه چيزمونو گرفتن .. آزادي .. نفس و عشق .. حتي اعتقادات مونو" اگه تو تو باشي هيچ اونايي نميتونه چيزي رو ازت بگيره استوار باش

Anonymous said...

بعد از نور که همه چیز و نشونمون دادو می ده تنهایی و دوست دارم
پس منم به شما عرض سلام دارم
چرا موفق شدند مگه من وشما از پا افتادیم ؟ خدا می خواد و می خواسته که اونا و اینا این طور پیش برن حالا برای چی ؟ حکمتش
پس پیش بریم تا بفهمیم برای چی اینطور میخواد البته اگه عمیقاً و از روی دل بهش امیدواریم که دیگه جای هیچ ترس ونگرانی نیست