Sunday, September 30, 2007

سخني با خوانندگان

سخني با خوانندگان



8 مهر 86



... چند وقتيه دستم به قلم نمي ره . شايد سرعت و جريان افكارم كاهش يافته . اما فرصت كردم به جاي نوشتن كمي بخوانم. وب بلاگ هاي جالبي مثل حاجي واشنگتن ، هزار و يك روزنه ، جوجو ، سكوت ، كاكتوس





اينجا من كمتر به خاطر كسي مي نويسم . بيشتر خالي كردن بار افكار خودم هست. خاطراتم كم كم يكجور و يكنواخت شده .







گل طلا بازم گاهي سر مي زنه و يه بلوايي راه مي اندازه اما من ديگه دوستش دارم و بهش گير نمي دم . مدتي كه با كسي در گير نمي شم. انگار صبرم زياد شده يا دنده پهن شدم. يا عصباني نيستم . شايدم بخاطر اينه كه به خودم مي گم ميخوام برم . تو خونه هم جوش نمي آرم . كلا" بچه خوبي شدم. گفتم بيشتر برا خودم مي نوشتم اما امروز برا شما مي نويسم . انگار تعهدي هست كه خوانندگان اين بلاگ را مطلع نگه دارم. چمن هام بلند شدن گاهي روشون دراز مي كشم. اما دل نبستم و خودم را آماده رفتن مي كنم . نپرسين كجا كه نمي دونم.





دوستي گفت سياسي ننويس. مي خواستم برش دارم اين جنازه منحوس مقاله سياسي رو كه دردسر نشه اما گفتم بي خيال. تو هزار و يك روزنه نوشته بود كه خواب ديده جنگ شده. به اون روز هم فكر مي كنم . اين روزها روزهاي خوب يا آخرين روزهاي خوب كشور ما شايد باشه. با اين حضرات فيلسوف .



راستي در لينك بالا مساله بكارت ، رمضان و روزه و فمينيسم هم بحث شده بخوانيد جالبه چون مال 2 سال پيشه!



خوب از اينكه اينقد اينور اونور حوالتون دادم ناراحت نشين. اگر دوست دارين از اين بلاگ چيزهايي بيشتر بخونيد پيشنهاد بدهيد و با سوال و يا بحثي را مطرح كنيد . منتظرم.



به آرزوي جهاني پر از صلح



1 comment:

Anonymous said...

خوشحالم كه وبلاگم جز اون وبلاگاييه كه مي خونيد. به شخصه دوست دارم تو وبلاگ يه دكتر با مسائلي آشنا بشم كه به راحتي تو جامعه بازش نمي كنن