Saturday, September 8, 2007

me myself

حاشا كه من به موسم گل ترك مي كنم من لاف عقل مي زنم اين كار كي كنم
مطرب كجاست تا همه محصول زهد و علم در كار بانگ بربط و آواز ني كنم
از قيل و قال مدرسه حالي دلم گرفت يك چند نيز خدمت مي و معشوق كنم
كو پيك صبح تا گله هاي شب فراق با آن خجسته طالع فرخنده پي كنم
اين جان عاريت كه به حافظ سپرد دوست روزي رخش به بينم و تسليم وي كنم
هفته هاي اخر سرچاهه .. مي خوام اين جند صباح هم به خير بگذره. راستي 3 تا ختنه كردم توپ و پول تلفن 63000 در آومد.
بايد بروم كفشهايم كو ... از اينكه كمنت ديگه نمي ذارين ناراحتم كه خودخواهييه . اما من مي نويسم برا خودم نه كمنت. دوست دار همتون.موفق باشين . بقول مادرم سر هر سفره 1 كاسه خون هست. خوب همه هم درديم . پس بيايم همدلي كنيم و پا پس تكشيم.
راستي داستان چه كسي پنيرم را برداشت رو تموم كرم بعد از 6 ماه . پيشنهاد مي كنم حتما" بخونين تا زندگيتون متحول سه .

3 comments:

Anonymous said...

zendegi sahneye zibaye honarmandiye maast...harkasi naghmeye khod khaanado zin sahne ravad...sahne peyvaste bejaast...khorram aan naghme ke ??? pas ghadre khodeto bedoon.zariftar ke negah koni mibini altaafe elahi mesle baroon mibaare va ma az nadaani chatr baaz mikonimo oona ro hes nemikonim.pas hejabha ro kenaar bezan. chashmha ra bayad shost....joore digar bayad did ., khahar koochooloo :)

Anonymous said...

خواهر كوچولو تورو خدا فارسي بنويس نه فنگليش . مرسي از كمنتت

Anonymous said...

برا :)