Monday, August 20, 2007

خربزه ، دعوا ، خودكشي

خربزه





خربزه ها هم در اومدن . عكساش رو گذاشتم . ديگه جز اين خيار و خربزه و آفتابگردون ها و چمن شبز دل بستگي ايي اينجا برام نمونده . خيلي سخت مي گذره . خيلي دير ، خيلي دشوار . ... بايد برم خودم هم مي دونم و بزودي مي روم

دعوا

دوباره امروز خربزه كاشتم آخه بازم دعوام شد. يه بار يه عوضي كه با ننه ش اومده بود با ولي الله دعوا كرد. عوضيه مادرش رو زير مشت گرفت آخه نمي تونست ولي رو بزنه. اين عوضي همون عوضيه است كه تو نوشته ي قبليم دعواي من به اون اشاره كرده بودم . همون كه ازش اون موقع به عنوان خرس نام برده بودم .

دعواي دوم هم با يه پسره الدنگ بود كه در رو با سنگ مي كوفت و داغ بود و بعد كه مريضاش رو راه دادم و خودش رو راه ندام از ديوار بالا اومد كه بيرونش كردم از درمانگاه . زير لب گفت پدر سگ و من هم گفتم به كي گفتي و اخرش رفت بيرون و گفت .... تو اين بهداشت جلو خواهراش . بعد رضا كه اونجا بود زنگ زده بود باباش و پسره اومد معذرت خواهي .



دعواي سوم يا بگم اوليش امروز صبح با فروشنده 206 بود كه دهن مار رو سرويس كرده بس كه زنگ زد و من حواله اش كردم به واسطه اي كه من ماشين رو از اون مثلا" خريدم. گفت مي ره بانك پيش نسيم. صبح نسيم زنگ زد و گفت اومده تو بانك گوشي رو گرفتم و داد كشيدم سرش كه تو بيجا كردي و غلط كردي رفتي پيش زنم. احمق ديوانه يه ماشين دست دو از تهران شرايطي خريده كه تا دسته تو پاچش رفته و 1-2 مليون فقط نزول ماشينو داده و تنها مدركي كه داشته برگه اي بوده كه توش امضا كرده بود من اين ماشين را امانتي گرفتم . يعني اگر ماشين رو هم بهش نميدادن دستش به جايي بند نبود. پولش رو قرض و قوله كرديم و داديم. خدا جور كرد. حالا هم بازم سر 100 -200 اعتراض داره. اعصابم رو از ديشب كه sms زده بود كه مي ره سراغ نسيم داغون كرده بود. ديشب تا 1 داشتم فكر و خيال مي كردم. بعد از اون همه خستگي تهران و اصفهان و مهمون داري ديگه آمپر چسبوندم ب اين همه بد بياري





خودكشي



ديروز يه دختر 20 ساله تو زير زمين هنگام حمام در آتش سوخت . ظاهرا" چراغ نفتي افتاده رو كاه ها . فاميلاش مي گفتن كه اتفاق بوده . تو ده چو افتاده كه دختره بخاطر اختلاف ننه باباش خودكشي كرده. به هر حال ما كه نديديم جنازه رو . بي خبر دفنش كردن . مي گن نتونستن غسلش كنن. دستاش زياد سوخته بوده. مي خواسته آتشو از خودش دور كنه . احتمال خودكشي با توجه به آمار بالاي اين دهاتهاي اينجا زياده.

1 comment: